неделя, 16 май 2010 г.

Климатици ELECTROLUX

Напоследък търсенето на климатици ELECTROLUX увеличава главно заради ниските си цени и добрата репутация на тази марка. Климатик само да не са в ELECTROLUX, а по-скоро да предостави на марката на трети лица, платена за временно ползване. Много големи компании по света правят такива сделки, и когато става въпрос за бизнес, свързани, като например производството на домакински уреди, като компанията не произвежда тази техника, както в случая ELECTROLUX правят такива сделки.

Обикновено използването на наименованието е платежна система, и могат да се произвеждат определено количество стока и се продава с марката. Производството е организирано в Китай, които произвеждат напълно достатъчно климатици и фабрики, които могат да произвеждат малко по-различни неща и това е една от причините за много по-ниски цени.

Такива неща не са от надежда zabranenie право някой не е заключил, че този вид измами. Обикновено търговците и вносителите са задължени да посочват произхода на един добър човек и когато грижа може лесно да получи информацията, той се нуждае.

Защото имаше коментар, който заяви, че най-големият търсенето на климатици е Midea би искал да се каже, че е малко трудно да се определи къде е най-търсените. Климатиците са Midea китайски климатици и всички други китайски климатици са предпочитани, защото на ниски цени, с определени компромиси. Не мога да кажа дали тези климатици са най-търсени, тъй като другите китайски климатици, като Haier, Осака, и т.н. са също доста популярни сред хората, които търсят за въздушно охлаждане само, и не само.

Евтините климатици имат предимство, тъй като цените, но използването им за отопление в много случаи е много по-скъпо. Не бива да забравяме факта, че много хора в България купуват само толкова въздух, за да demosntrirat стандарт или използвате друг вид отопление и охлаждане, само трябва на всеки няколко седмици в годината, което намалява инвестициите в скъпи климатици.

Midea Климатици са сред най-евтините климатици и обикновено предлагат по този начин да спечели клиенти, т.е. основно предимство пред други ниски цени, от друга страна, други китайски марки са почти на същата цена и това предимство вече не съществува.

Няма коментари:

Публикуване на коментар